wtorek, 16 czerwca 2009

Wierszyki na dobranoc cd:)



Dobrej nocy, 
uśmiechu na twarzy, 
Niech gwiazdka spokoju 
Cię szczęściem obdarzy. 
Zapach różany 
niech rozsieje noc, 
błogości smak 
niech nada mu moc. 
Choć droga daleka 
i wiatr w słowach gra, 
Moc ciepłych pozdrowień 
przesyłam Tobie – ja


Bądź przy mnie, gdy ranek nas wita... 
słoneczne uśmiechy wysyła... 
Bądż w każdej chwili dnia, 
gdy myśli moje błądzą...gdzie jesteś... i co teraz robisz... 
Bądź, gdy niebo płacze tak jak dziś... 
otrzemy razem niebu łzy... 
Bądź też w radości i weselu... 
mój Przyjacielu 
Bądź gdy słońce zaprasza pogodą... 
pospacerujemy po ogrodzie... 
Bądź i mów do mnie... ja słucham... 
o życiu...miłości. 
..szczęściu...rozpaczy 
- to wszystko dla mnie wiele znaczy 
Bądź, gdy noc otuli nas kołderką z gwiazd 
i odpłyniemy w krainę snów kolejny raz.


Na aksamitnym niebie, 
Śmieje się księżyc do Ciebie. 
Gwiazdki wesoło mrugają, 
Namiętne sny zapowiadają. 
Kładź się więc szybko do łóżka, 
Niech łąką pachnie Twoja 
poduszka. 
Zamknij oczęta śpij! 
Słodko sobie śnij :)


Zawsze coś błyszczy na niebie dla Ciebie, 
W dzień słoneczko promienieje, 
Wznosi uśmiech, mocno grzeje. 
Nocą gwiazdki świeca ślicznie, 
Nakładając sen magicznie, 
Ja jak księżyc z góry słucham, 
Co sny szepczą Ci do ucha:-)))


ZANIM PÓJDZIESZ SPAĆ, 
CHCĘ CI COŚ MIŁEGO DAĆ, 
CHOĆ NIE MOGĘ OSOBIŚCIE, 
TO ZOSTAWIAM CI GO W LIŚCIE..
BO GDY PRZYJDZIE TAKA PORA, 
TO PODEJDZIESZ DO MONITORA, 
I ZOBACZYSZ ŻE PAMIĘTAM O TOBIE, 
I CO NOSZĘ W SERCU SOBIE..
WIĘC ABY SIĘ DOBRZE SPAŁO, 
JEDEN BUZIAK TO ZA MAŁO, 
KSIĘŻYC MÓWI ŻE WIĘCEJ SIĘ ZMIEŚCI, 
TO DOSTAJESZ TRZYDZIEŚCI..


Wczoraj w nocy 
spotkałam Ciebie w moim śnie, 
Szliśmy razem ulicą 
trzymając się za ręce, 
W śnie widywać Cię mogę każdej nocy, 
Za dnia jest to nie możliwe, 
I nawet kiedy budzę się rano, 
Pamiętam ten Sen, 
Pamiętam Ciebie, 
Pamiętam Nas, 
Każdy taki sen, 
jest tęsknotą do Ciebie, 
Do Twego dotyku i ciepła, 
Bo! Każdy sen o Tobie, 
jest tęsknotą mojej duszy 
Do Ciebie.....


Gwiazdeczki dyskretnie mrugają 
na srebrzystych gitarach brzdąkają. 
Leciutko, delikatnie na palcach 
sen z Tobą chce tańczyć już walca. 
DoBrAnOc - już pora pójść do łóżeczka, 
bo tam czeka mięciutka poduszeczka.


Milutkich ja puch 
słodziutkich jak miód, 
takich ci życzę w dzisiejsza noc snów, 
bardziej kolorowych niż tęcza na niebie 
a oprócz gwiazdek Buziaczek Dla Ciebie:*


Z zachodem słońca 
wszystko się zmienia, 
sny na poduszce cicho siadają. 
Dzień gaśnie zmęczony, 
śle do widzenia, 
tylko marzenia nie zasypiają... 
Żyją swym życiem 
i proszą spełnienia, 
przynoszą na chwilę ukojenie. 
To nic że czasami 
tak bolą pragnienia, 
dziękuję losowi za ich istnienie...


Ależ ten czas nam szybko ucieka, 
Dopiero był Świt, a już Nocka czeka. 
Więc, nim wtulisz się w poduszeczkę, 
Uśmiechnij się do mnie dziś chociaż Troszeczkę


Tej nocy niech Twój sen 
będzie magiczny, bajkowy, 
jak zaczarowany. 
Chcesz wiedzieć skąd ja to wiem 
Bo ja jestem Twoim snem 
Jeśli jesteś w łóżeczku 
wyjdż teraz z niego 
i podejdż do okna 
 i popatrz w niebo...... 

Tam gwiazdek miliony, 
tysiące i jedno 
serduszko o Tobie myślące.... 
To małe serduszko 
Ci powie 
Ze w tej właśnie 
chwili myśli.... 
o Tobie:))


Tup...tup..tup... 
tup..tup...tup...
Idzie całusek w drogę ... 
bo ja sama przyjść nie moge ... 
Idzie prosto do Twych drzwi, 
do pokoju w którym śpisz ... 
Idzie , idzie - jest łóżeczko - 
ucałuje Cie w czółeczko ... 
Śpij słodziutko...pa


Gwiazdka bajki opowiada 
księżyc nas do snu układa 
a ja z całej mojej mocy 
życzę Tobie dobrej nocy


Gdy wolno płynie łódź i ciemna wody toń, 
Gdy słońce zaszło już i noc podaje dłoń. 
Już czas do koi, czas marzenia senne snuć, 
Wspominać przeszły dzień, gdy wolno płynie łódź. 

Księżyca jasny krąg, za grotem chowa się 
- Dobranoc, pora spać - wszak jutro też jest dzień. 
Nie zatrudniajcie już zmęczonych nóg i rąk, 
Oświetla drogę nam księżyca jasny krąg. 

Załoga cała śpi i tylko wachtę ma 
Ten księżyc, który też do portu drogę zna. 
Niech sen przyniesie wam przygodę nowych dni 
- Dobranoc, pora spać - załoga cała śpi.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz